حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

روسیه: غرب به دنبال جایگزینی زلنسکی است

  • کد خبر: ۱۹۹۵۸۵
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
روسیه: غرب به دنبال جایگزینی زلنسکی است
رئیس سازمان اطلاعات خارجی دولت روسیه امروز (دوشنبه) گفت، قدرت‌های غربی در حال رایزنی برای جایگزینی «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرگئی ناریشکین، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه از دریافت اطلاعاتی مبنی بر تصمیم قدرت‌های غربی برای جایگزینی ولودیمیر زلنسکی خبر داد.

تلویزیون دولتی روسیه به نقل از سرگئی ناریشکین اعلام کرد: به دلیل عدم تحقق اهداف غربی درخصوص شکست روسیه در میدان نبرد، فساد دولت زلنسکی و ضعف و عدم توانایی این رئیس‌جمهور پیرامون مدیریت این جنگ به نفع آمریکا، قدرت‌های غربی تصمیم گرفته‌اند تا جایگزینی برای او پیدا کنند.

علاوه بر این دلایل، «گستاخی بی‌حد و حصر» زلنسکی از دیگر مواردی است که قدرت‌های غربی می‌خواهند او را از قدرت برکنار کنند.

طبق این گزارش، چهره‌هایی نظیر «والری زالوژنی» فرمانده کل نیرو‌های مسلح اوکراین، «کریل بودانف» رئیس اداره اطلاعات مرکزی وزارت دفاع و رئیس سرویس جاسوسی نظامی اوکراین، «آندری یرماک» رئیس دفتر زلنسکی، «ویتالی کلیچکو» شهردار کی‌یف و «الکسی آرستویچ» مشاور سابق زلنسکی جزو نامزد‌های احتمالی برای جانشینی ولودیمیر زلنسکی هستند.

در فوریه سال ۲۰۲۴ جنگ اوکراین دو ساله خواهد شد. این کشور در ژوئن سال جاری میلادی ضدحمله‌ای را آغاز کرد که به اذعان مقامات اوکراینی و غربی نتوانسته دستاورد قابل توجهی را کسب کند. ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین که کشورش متحمل خسارات جانی و مالی سنگینی شده است، همچنان قصد دارد به این مبارزه ادامه دهد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->